onsdag 31 maj 2017

Onsdag 31/5-2017 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Sov illa men kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gav jag upp allt idag jo jag spelade lite annars gjorde jag inte nått. Men till ett tiden så stack jag till ICA för att handla lite kött som jag inte fick köpt när jag var där för det var slut då. Så kan säga att de nya förpackningarna för kött som ICA har är nog bra men illa svåra att få upp. Kan tänka mig äldre och om man har svårt för att använda redskap så är det illa. Så sedan efter detta så fick jag mitt nya kontokort och la in detta på alla siter som skall ha det. Ja två skall jag göra sedan för det går inte att ändra om man inte köper och jag har inte pengar till det nu. Så mer? Jag fick en lätt kod med såg jag idag på internet banken. Så mer? Jag kommer inte har råd att klippa mig igen det är andra månaden som jag inte klipper mig. Vi får se om jag får över till nästa månad. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick bra nu är det bara imonn sedan är jag klar med detta och slipper att göra dem mer. Hoppas jag.

ROMAN: Ja kass natt så inget idag men jag skall köra imonn om jag sover vill säga vi hoppas på det.

TECKNING: Ja blir nog inte nått på denna punkt denna månaden så får jag ta och gå igen när jag får pengar igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: