fredag 26 maj 2017

Fredag 26/5-2017 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Vaknade till sex tiden och somnade sedan inte om igen. Kom ur sängen till nio tiden men la mig igen och sedan kom jag upp till 10:30. Fick i mig frukosten men idag så var brödet mögligt så jag fick ta knäcke. Så sedan har jag väntat på att klockan skulle slå tolv och till ett tiden så stack jag till ICA för att handla. Gick två gånger idag en gång kött och en annan gång allt utom kött. Så sedan hem igen och fick in allt i frysen men jag fick inte allt idag skall köpa lite till en annan dag nästan allt kött var slut idag. Så mer? Jo jag gick på en sak idag på Facebook som en idiot gav jag upp kontokort nummer och annat men jag får se hur det går. Skyller på trötthet idag att gå på det är kasst så jag hoppas att jag kan slippa betala nu vi får se hur det går. Så mer? Nä skit dag idag eftersom jag gjorde grejen på Facebook och en sak till som morsan ringde om idag. Sad smile

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick okey.

ROMAN: Jaha skall se om jag kan köra igen tills imonn.

TECKNING: Ja kommer nog inte att kunna köpa det jag behöver denna månaden.

Så nog för idag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile Thumbs down

Inga kommentarer: