söndag 28 maj 2017

Söndag 28/5-2017 20:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade till sex tiden och låg sedan till 10:30 innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite hade 30 som jag köpte för lite dricka och choklad. Så sedan kom jag på att jag skulle dammsuga så jag gick igång med det till tre tiden sedan gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt. Det var sista gången den gick idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna till sex tiden och så bäddade jag med. Så vann inte nått igår heller men kanske idag lite i alla fall. Så mer? Jo jag ringde till morsan med och grattade på morsdag. Hon var hos farsan med hela tjocka släkten idag. Så mer? Jo jag har spelat lite idag med men bara för att skaffa pengar igen.

TRÄNING: Ja har packat idag och jag är redo för träningen imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja sömn så kör jag imonn igen vi håller tummarna för det.

TECKNING: Ja jag vet inte om jag har pengar innan den siste då kan jag se om jag har råd att köpa lite som behövs. Och om jag får mitt nya kort med annars kan jag inte köpa nått.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: