torsdag 11 maj 2017

Torsdag 11/5-2017 20:31

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt inatt igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 gick igång till tolv tiden. Så men jag hann spela zelda med idag och idag gick det bra jag gjorde på ett annat sätt idag och då klarade jag det. Så nu väntar den andra bossen kommer lägga upp på Facebook bild när den tiden kommer. Så mer? Jo till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Idag gjorde jag stretchen och allt jag skulle göra så jag hoppas att jag kan gå igång igen till nästa vecka. Så sedan fick jag i mig en middag och såg en serie när jag åt sedan en kopp kaffe också. Så mer? En rätt okey dag idag vi hoppas att morgon dagen blir den samma. Skall ut och handla lite imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade cykeln och gången idag men gjorde hela stretchen idag nä jag hoppade en övning som jag kommer gå igång med till nästa vecka. Så idag var en bra dag för mig. På denna punkt.

ROMAN: Ja fick två timmar idag och jag är nöjd med detta förhoppningsvis så kommer jag tillbaks igen i mina rutiner och kör sedan som innan. Är klar med person två idag och gick igång med trean med.

TECKNING: Ja söndag om jag inte kommer igång tidigare än detta så kör jag till söndag tror jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: