måndag 15 maj 2017

Måndag 15/5-2017 20:30

DAG: Jaha till natt och en skit natt igen. Brukar sova rätt okey när jag tar starktablett men inte inatt. Vaknade till tre tiden och låg sedan vaken länge. Kom ur sängen till 10:30 idag och fick i mig frukosten och så gav jag upp romanen idag. Så jag har spelat lite idag men kom inte någon vart idag. Så till tre så stack jag till träningen sedan hem och stretch och så middag. Såg på en film när jag åt men såg inte hela idag ser imonn. Så och så spelade jag lite till inatt när jag var vaken så jag tog ett par rader till på lite spel. Så mer? En skit dag idag men jag gjorde ändå rätt okey på gymmet så okey då da. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så kör jag alla övningar men hoppade cykeln och gången men körde hela stretchen idag med armhävningar med så okey.

ROMAN: Ja skit natt och inget på denna punkt idag men tills imonn hoppas jag i alla fall.

TECKNING: Ja jag skall köra en dag men vet inte när just nu.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: