lördag 13 maj 2017

Lördag 13/5-2017 20:22

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt inatt men som vanligt efter kass natt räcker inte med en bra natt för att komma igen. Jag sov okey men var seg när jag vaknade och hade inte lust att gå upp. Men gjorde ändå för jag måste ta tabletterna till 11:30. Så jag kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen till ett tiden körde idag fram till 14:30 tiden idag. Så sedan till fyra tiden så gick jag igång med middagen. Men innan detta till tre så gick jag igång med stretchen igen och idag gjorde jag allt och sedan middagen. Hade idag karréer med stripes och såg en film men jag hoppade den och sedan hoppade jag nästa med och tillslut hade jag inte nått att se idag. Det var filmer jag redan  hade sett men sedan glömt av. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna idag när jag körde stretchen så jag var klar idag jag bäddade också om sängen med innan idag. Så mer? Jo jag pillade med inspelningen till spelen med hade inte riktigt koll på den men nu är jag klar över hur man gör. Så mer? Jo jag var uppe många gånger inatt nä jo inatt för att pissa jag drack för mycket men jag sov sedan okey ändå. Jag köpte sex flaskor för 10 för tre och då händer det att jag får i mig för mycket vatten. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde äntligen igen stretchen igen och det kändes bra så jag hoppas att ryggen håller nu.

ROMAN: Ja körde idag två timmar drygt och det var inte lätt idag hade svårt att fokusera idag och jag var trött med efter kass natt innan. Men jag är ändå nöjd med dagen på denna punkt.

TECKNING: Jaha körde idag på denna punkt med en halv hand. Jag stod upp och körde idag men skall köra imonn igen har då två timmar att köra men jag skall köra lite grafiskt imonn. Skall göra en teckning men det är mitt namn som jag skall pimpa upp hoppas jag vi får se hur det går med det imonn. Vi får se hur det blir så kanske jag lägger upp på hemsidan men vi får se hur det går med det tills imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: