måndag 29 maj 2017

Måndag 29/5-2017 20:07

DAG: Jaha till natt och en kass natt igen vaknade tidigt idag men kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag till 14:00 då jag gav upp för dagen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag ny middag idag och det var så där gott det är gammalt jag har gått igång med igen. Såg inte på nått idag fanns inget att se idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så en bit choklad. Så mer? Jo jag vann igår på stryktips ja det var på jokern jag vann 80. Så mer? En bra dag på gymmet men annars en kass dag. Har spelat lite idag men det gick inte bra idag heller. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade gången idag och stack hem istället. Men annars gick det bra idag. Sedan stretch och så middag.

ROMAN: Jaha en kass dag men jag fick ändå lite gjort idag och jag är nöjd med detta. Körde två timmar idag och jag får vara nöjd med det.

TECKNING: Ja vi får se till efter den siste om jag får nått över då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: