tisdag 2 maj 2017

Tisdag 2/5-2017 20:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och inte så bra natt inatt. Vaknade redan till fem tiden och låg sedan vaken nästan hela tiden fram till 10:30 när jag kom ur sängen. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så när jag kom hem så hade jag tänkt att spela lite men klockan var tre så jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Nä kass dag idag men jag fick en timme med romanen så okey då.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag just innan jag gick igång med bloggen men jag fick samtal från morsan och blev sedan sen att komma igång.

ROMAN: Ja kass natt men jag tänkte kör ändå och jag fick till en timme och det är jag nöjd med efter kass natt.

TECKNING: Ja imonn skall jag till sjukgymnasten och sedan tror jag att jag skall spela lite igen men jag skall kanske hinna med att köra lite på denna punkt med. Vi får se imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: