söndag 7 maj 2017

Söndag 7/5-2017 20:42

DAG: Jaha sen idag så jag tar kort blogg idag. Vaknade till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan till ett tiden så dammsög jag och sedan har jag spelat idag. Det gick så där idag men rätt okey ändå. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag fisk och mos men idag tappade jag aptiten och la ner. Fick inte i mig allt idag. Så såg en serie och sedan också lite på en film men såg inte hela idag. Så mer? Jo jag hoppas att jag vann lite igår ser det idag men jag kommer lägga in ny rad på eurojackpot idag och sedan fem veckor fram över. Så mer? Fick i mig en kopp kaffe och sedan ett par knäcke med. Nä nu kommer jag inte på mer idag ses igen imonn. Skall till sjukhuset sedan träna imonn.

TRÄNING: Ja har packat idag men jag kommer sent imonn så vi får se när jag kommer igång imonn.

ROMAN: Ja till tisdag hoppas jag att jag kommer igång igen med denna punkt.

TECKNING: Ja jag väntar på nya brev som kommer i slutet av månaden igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: