måndag 8 maj 2017

Måndag 8/5-2017 20:15

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt inatt sov 91% och det är riktigt bra när jag skall upp och iväg en dag som idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och fick sedan vänta på att klockan skulle slå 12:30 då det var dags att gå. Så stack till sjukhuset och sedan hade vi vård möte och sedan stack jag hem och sedan till gymmet. Så efter detta så gjorde jag övningarna och så fick jag i mig middagen. Såg klart filmen jag började på idag och den var okey. Så mer? Jo jag laddade hem och klocka men den var kass så jag tog bort den idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Inte mycket att säga idag inte.

TRÄNING: Jaha körde idag men jag hoppade cykeln och gång idag och tog mig hem istället skall köra igen till torsdag då har det gått en vecka med nya övningarna och då tror jag att jag kan köra igen med allt.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen är tanken får se hur jag sover inatt.

TECKNING: Ja har inget att göra så jag skall ta en dag och köra lite jag redan har gjort så jag får nått att göra på denna punkt igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: