lördag 27 maj 2017

Lördag 27/5-2017 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och lite bättre natt inatt sov 90% och det är så där. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten som idag bestod av ägg, bacon och bröd. Så sedan så gick jag igång med romanen körde den en timme idag och det är okey efter lite små kass natt. Så till två så la jag ner och satte mig och spelade lite men nu så samlar jag bara pengar för att ha sedan. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med stretchen men slutade idag tidigt gjorde inte klart idag. Så sedan var det middag hade idag färdigkryddad karré med potatis gratäng men idag var det illa sött så jag drack massor efter middagen. Kommer nog gå upp inatt för det. Såg en serie när jag åt idag när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och massor med vatten. Så mer? Jo jag hoppas att jag har fått lite pengar idag ja igår men ser det idag. Behöver 200000 så kan jag göra det jag vill men vi får se idag om det gav nått. Ni får veta på Twitter idag om jag fick nått. Så mer? Jo jag fick spärra kortet igår jag kan inte fatta hur jag gick på det på Facebook men jag skyller på kass sömn så nu har jag inte kort förrän till senast fredag igen. Och jag har inga pengar heller så skall jag ta ut så måste jag åka till Mölndal för att ta ut. Men jag kommer inte göra om det hoppas jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag men så körde jag stretchen fram till armhävningarna sedan gav jag upp och la ner. Sad smile

ROMAN: Ja körde idag en timme och det gick okey efter halvtaskig natt.

TECKNING: Ja skall köra imonn lite om jag har tid skall ringa till morsan med det är ju hennes dag imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: