fredag 19 maj 2017

Fredag 19/5-2017 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade till sex tiden och sov sedan inte mer idag. Så kom ur sängen till 10:30 och fick idag i mig en storfrukost med ägg och bacon och bröd. Så sedan skulle jag idag tvätta kom inte ihåg det igår när jag skrev men skriver idag. Så till tolv så var jag nere med tvätten och sedan till ett var jag nere igen och hängde upp den samma. Så till 13:30 tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så satte mig och spelade ett tag idag vid ett par tillfällen med och kom dit jag ville idag. Men kör en annan dag på detta igen. Så sedan till fyra tiden så var jag nere och fick upp tvätten och sedan var det middag. Hade idag kotletter med stripes och såg två serier när jag åt. Så efter detta så gjorde jag övningarna till sju tiden. Och så kunde jag konstatera igen att jag inte vann mycket pengar men jag hoppas att jag vinner 200000 så kan jag göra det jag vill. Jag får veta imonn om det gav nått. Så mer?

TRÄNING: Jaha körde övningarna idag igen och det gick bra jag hoppas att smärtan försvinner för gott denna gång. Och imonn är det storstretch igen kör på.

ROMAN: Ja inget idag på denna front men sover jag inatt så kör jag imonn igen hoppas jag.

TECKNING: Ja vi får se hur jag gör med denna punkt men jag tror inte jag kan göra nått jo lite kanske till söndag sedan måste jag köpa lite till och det hoppas jag att jag kan efter jag har köpt maten igen.

Jaha dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: