torsdag 25 maj 2017

Torsdag 25/5-2017 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Hade svårt att somna igår när jag la mig och sedan så sov jag inte bra sedan heller. Kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten så jag kunde ta tabletten. Sedan fick jag göra mig i ordning och ta resten av frukosten. Så sedan har jag inte gjort nått idag jo jag har spelat idag och tog bossen tre idag. Så det gick rätt lätt tänkte jag kör en omgång och ser hur det går men jag tog den så nu är det bara en boss till och sedan slutbossen. Så mer? Jo till tre tiden så stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretchade och så middag på det. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite till. Så mer? Skall imonn ut och handla mat i två omgångar först kött sedan allt annat än kött. Så mer? Jo jag gjorde räkningarna idag med så får vi se hur mycket jag får kvar denna månaden da. Så jag måste köpa avkalkningsmedel till kaffebryggaren och sedan det jag behöver till teckningen hoppas jag att jag kan få råd till. Ja mer? Morsan ringde hon har flimmer och det är inte bra kommer troligen av stress och jag vet inte hur jag skall lösa det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag vann igår 39,99 ja summan är för att det var euro som jag spelade på mer till fredag hoppas jag.

TRÄNING: Ja körde allt idag nä inte cykeln men tar den sedan igen håller upp lite med det ett tag. Och det gick bra idag igen.

ROMAN: Nä inte nått idag efter kass natt men kör igen till lördag hoppas jag.

TECKNING: Ja får se när jag kör igen men om inte förr så kanske till söndag om jag kan köpa det jag behöver eller inte.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: