torsdag 18 maj 2017

Torsdag 18/5-2017 20:22

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass natt igen. Det verkar som om tabletterna inte tar mer nu eller? Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan har jag inte gjort nått idag jo spelat har jag. Men det gick illa idag när jag spelade på dagen. Så till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på det. Såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så efter detta så gick jag på spelet igen och då klarade jag andra bossen. Så skall samla mer grejor och sedan är det tredje bossen som jag går igång med sedan. Så mer? Jo morsan ringde idag en signal. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag nästan allt men jag hoppade cykeln idag annars gjorde jag allt idag. Till nästa vecka så kör jag allt igen. Gick bra idag. Trotts kass natt.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag men jag kör imonn om jag sover vill säga.

TECKNING: Ja fick nytt brev idag och jag måste köpa mer men jag hoppas att jag får lite pengar över efter jag har handlat denna månaden.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: