onsdag 3 maj 2017

Onsdag 3/5-2017 20:10

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt inatt sov rätt okey fram till tio tiden. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och så stack jag till sjukgymnasten. Så sedan hem men var inne på ICA för att handla lite innan jag kom hem. Så sedan till ett tiden så gick jag igång med spelet och det sket sig idag så jag la ner för dagen på spelet. Så sedan fick jag nya övningar att göra och jag har gjort dem idag. Annars så har dagen gått långsamt fram idag. Men jag hade inget att göra idag heller efter att jag spelade. Så mer? Jo jag kom till första bossen idag men dog med en gång jag kom efter och sedan kunde jag inte komma igen jag dog och dog och dog. Men jag får börja om igen men inte idag jag la ner för dagen kände inte för mer idag. Så mer? Jo morsan ringde idag hon hade åkt in hon med för låg puls men hon har mått dåligt ett tag med hon ringer imonn med mera info. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag fick i mig middagen med och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag mer övningar. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja fick nya övningar idag som jag skall göra med två timmars mellanrum i en vecka så jag hoppas jag kan gå igång igen med allt om ett par veckor igen. Så kommer jag köra vissa övningar en månad till så tror jag att det är över sedan.

ROMAN: Ja hoppas att jag kör igen tills imonn hoppas jag sover så kör jag sedan. Mer om detta imonn.

TECKNING: Ja vi får se när jag får tid att köra igen har lite att göra till fredag sedan till lördag så tvättar jag igen fick inte tid till fredag som jag brukar fick ta lördag istället.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: