söndag 14 maj 2017

Söndag 14/5-2017 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade tidigt och somnade sedan inte om igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till ett tiden. Så efter detta så var då tanken att jag skulle teckna men idag hade jag inte lust alls så jag la ner. Sedan så spelade jag men hade inte heller lust så jag la ner. Och sedan har jag inte gjort nått idag på hela dan. En skit dag idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna till sex tiden. Så mer? Nä inte mer idag en kass dag idag och som vanligt en små kass natt innan detta.

TRÄNING: Ja har tagit fram kläderna för imonn och jag skall då kör jag igen på allt. Så hoppas vi att ryggen håller då.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag igen imonn vi hoppas på bra sömn.

TECKNING: Ja satte mig idag men tappade lusten med en gång idag. Jo lite gjorde jag men sedan tog det slut.

Så en kass dag är slut så jag hoppas att nästa dag blir bättre nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: