måndag 1 augusti 2016

Måndag 1/8-2016 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt, men jag såg idag att jag hade glömt en tablett igår. Sov kasst fram till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så sket jag i romanen idag. Gjorde inte nått på hela dan idag bara väntade på att klockan skulle slå tre. Och då stack jag till träningen sedan hem igen och jag hoppade stretchen idag med. Så fick i mig träningsmaten och såg lite på teven med. Kass dag idag men jag fick gjort allt jag skulle göra så okey då. Ja inte allt men gymmet var okey i alla fall.

TRÄNING: Ja var seg idag och körde långsamt så jag missade cykeln idag men gick igen i femtonminuter igen.

ROMAN: Nä inget idag tar igen det tills imonn hoppas jag. Skall klippa mig imonn.

Så dagen är till ända och jag säger hej för idag ses igen imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: