onsdag 3 augusti 2016

Onsdag 3/8-2016 20:12

DAG: Jaha till natt igår så just som jag skulle stänga datorn så kollade jag om uppdateringen hade kommit och det hade den. Men det tog två timmar lite drygt att ladda hem. Så jag sov illa inatt och kunde inte köra romanen alls idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan så pillade jag lite med datorn och såg att till den bärbara så hade det inte kommit någon uppdatering igår eller idag. Så och de felen jag hade i datorn är kvar så det hjälpte inte att uppdatera för de är kvar. Så sedan till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos gott mos och såg en film. Det var limitless som jag ser som serie på fox tror jag att det är. Den var väl så där men gick ner. Så mer? Jo jag förlorade lite musik när jag uppgraderade för det jag hade “köpt” gick inte att spela längre men jag sket i det jag fick en varning om det men det jag hade var gratis musik som jag fick för länge sedan på en site som Microsoft hade lagt upp och sedan la ner. Men jag raderade den musiken idag och resten är okey det är min musik som jag har rippat från CD. Så jag laddade in uppdateringen ändå jag brydde mig inte om musiken ändå så. Så mer? Jo datorn tror jag kommer snart för det säljer ut de gamla och det är inte så många kvar nu. Sedan har HP lite segt att leverera det är 5-10 dagar innan det kommer just nu. Så en vecka eller två så kan jag äntligen köpa den nya datorn hoppas jag. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Så hoppas jag att jag somnar inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Japp inget idag men jag hoppas jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: