tisdag 23 augusti 2016

Tisdag 23/8-2016 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt sov dåligt och vaknade till fem tiden. Låg sedan vaken fram till 10:30 då jag gick upp och fick i mig frukosten. Sedan gav jag upp att skriva idag och gjorde annat istället. Jag har kollat datorerna idag och jag vet inte om det är borta eller inte men jag skall tar och ringa imonn så jag tror inte jag kommer skriva nått imonn heller om jag skall hinna med det. Problemet kan ligga i McAfee´s program om det nu inte är någon som är inne för jag ser inte om den är online eller offline nu. Men jag ringer imonn så hoppas jag att jag kan lösa problemet imonn. Så sedan till 14:30 så gick jag igång med middagen idag efter som jag skulle ut till 16:20 idag. Jag åt karréer med pommes och såg en serie som hade gått igång igen och en annan hade slutat men jag hade nått att se. Men jag hann inte med hela idag jag fick stänga och ta det en annan dag. Så till 16:20 tiden så stack jag ner till vagnen och åkte till Mölndalsvägen och tog min första kurs i piano. Mer om detta nedan. Så sedan till 18:15 så åkte jag hem. Så tog kaffe idag innan jag gick men jag glömde ta det så jag skall till nästa vecka ta kaffe när jag kommer hem. Så mer? Jo jag fick ett samtal från morsan idag hon var nyfiken på kursen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag.

ROMAN: Japp inget här heller idag tar igen det tills måndag igen eller till lördag om jag hinner med det då.

MUSIK: Ja min första piano lektion och jag fick reda på mycket idag men jag tror inte jag kommer ihåg allt tar ett tag att tanka ner för en gammal gubbe. Men jag fick läxa att göra och jag skall göra det till imonn om jag hinner med det sedan till fredag tror jag att jag kan köra lite sedan till söndag då har jag tid. Fick lite ur emagen eller hur det nu stavas och det var inte lätt men jag har tid att öva och så skalor med som gör att man lär sig fingersättningen bättre. Så en sak till jag lyckades göra sönder min pedal idag. Jag skulle sänka så jag kunde sitta och jag tänkte det går nog om jag tar det lugnt att ha keyboarden på men så fastande den och sedan föll den ner och gjorde sönder pedalen. Nu är den inte så dyr ligger på 150 så jag får ta en dag och köpa en ny. Så mer? Jag har lär mig mycket idag och förstått lite till ja jag har inte fått in allt i huvudet men lite hoppas jag. Så blir det sång till lördag med blir spännande att se hur min röst går ner. Hoppas jag i alla fall.

TECKING: Ja fick svar igår att det skulle komma idag eller imonn så jag hoppas att det håller det nu mer om detta imonn.

Så en okey dag idag trotts kass natt men lite piano på det så blev dagen okey. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: