fredag 5 augusti 2016

Fredag 5/8-2016 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen så idag när jag vaknade så gav jag upp romanen med en gång. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan så kollade jag Dustin och de nya hade inte kommit denna veckan kommer nog till nästa hoppas jag. Så idag har jag inte gjort mycket till två tiden så stack jag till ICA och handlade lite och då satte det igång att regna givetvis men det gav upp när jag var inne på ICA. Så efter detta så stack jag till apoteket och köpte lite för mycket pengar gick på 300 idag. Så nu får jag leva snålt igen. Så sedan hem och så gick jag igång med middagen. Hade idag pepparbiffar med ris och pepparsås som jag hade i onsdags men tog resten idag. Ja pepparsåsen alltså. Så hade inte nått att se idag när jag åt så jag slö glodde på lite av varje idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och även ett äpple idag köpte tre idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag kunna köra igen. Vi hoppas på bra sömn så kör jag igen imonn.

ROMAN: Nä nu måste jag komma igång igen men om jag inte sover så skiter det sig ändå. Vi håller tummarna idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: