fredag 12 augusti 2016

Fredag 12/8-2016 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt bra natt men då sov jag knappt nått igår heller. Kom ur sängen till 10:30 tiden och hann inte få i mig frukosten för jag pillade med datorn ett tag och så var klockan mycket. Så jag stack ner med tvätten till tolv och sedan upp och fick i mig frukosten. Så sedan till 12:50 tiden så var jag nere och hängde upp den sedan till 12:20 tiden så stack jag till ICA för att handla lite. Fick ta ut 300 och nu har jag inte mycket kvar fick ju extra på 300 för storgate när jag uppdaterade kortet. Det gick inte att bara uppdatera kortet utan jag fick dra med så den drog 300 och nu har jag 600 kvar totalt. Brukar ha mer men jag hoppas att inget mer händer nu så klarar jag mig igen. Så hem igen och innan detta så hade jag dragit igång datorerna för skann. Så till fyra tiden så var jag nere och fick upp tvätten igen och så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg en film nja två men jag började på en och la ner den var kass sedan tog jag en annan den såg jag klart och den var okey. Så mer? Jo jag har idag kört en app från Microsoft som inte ville. Det är appen Plumbago och jag gjorde en katalog som jag döpte till Piano och Sång men det stod att filen var korrupt och gick inte att starta. Jag sökte på internet men hittade inte nått men tillslut så kom jag på var det var. Det går inte att skriva å ä ö i filnamnet. Så då fick jag igång den ändå. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja sover jag inatt så skall jag köra stretchen imonn så jag hoppas på sömn.

ROMAN: Ja sömn igen hoppas jag på så jag kan köra imonn i alla fall.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: