lördag 20 augusti 2016

Lördag 20/8-2016 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Trodde igår att jag hade fixat problemet men idag såg jag att jag inte alls hade gjort det. Så hela dagen idag har jag försökt få bort det som har kommit in skall ta och ringa imonn och se om jag kan få hjälp. Så en skit dag idag igen. Till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och såg en film från play idag igen denna var lite bättre och jag såg klar den idag. Så mer? Jo jag ringde till Comhem men de kunde inte hjälpa och så har jag fått svar på piano idag blir till tisdagar men sent. Sågen kommer nog imonn och det blir lördagar och sedan ett par fyra torsdagar med. Så det är kasst men är inte mycket att göra åt finns det inte så finns det inte. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag sket det sig och jag la ner för idag kommer igen tills nästa vecka hoppas jag.

ROMAN: Ja inget idag heller.

Så en kass dag till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: