lördag 6 augusti 2016

Lördag 6/8-2016 20:20

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen och fick inget alls gjort idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med romanen men gav upp till 13:30 tiden. Så fick igång middagen till tre tiden hade idag hamburgare och klyft och såg inte nått på teven hade inte nått att se idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så kollade jag om datorn kunde uppdatera och det kunde den inte. Så sedan så bäddade jag om och så har jag spelat lite med. En kass dag idag. Så hoppas jag att de uppdaterar till nya datorer tills måndag så köper jag då ny dator. Så mer? Nä inget mer idag ses ige imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag hoppade det med idag kass dag.

ROMAN: Nä jag försökte idag men tappade farten men lite kom jag på så jag har tills måndag hoppas jag.

Så ingen bra dag idag men jag kommer igen tills imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: