onsdag 24 augusti 2016

Onsdag 24/8-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade igen till fem tiden och låg sedan vaken till 10:30 då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att kolla datorn tog hela dagen och det gick så där idag. Men jag tror att jag har fixat det i alla fall. Så ta och ringa till fredag ett samtal så hoppas jag att jag kan lägga detta bakom mig sedan. Så till halv fyra så gick jag igång med middagen hade idag karréer igen jag tog fel idag och klyft och såg en serie när jag åt. Så sedan så stack jag till ICA som jag skulle har gjort tidigare men hann inte idag. Så efter detta så gjorde jag sista delen av datorn och så bäddade jag sängen och la mig igen. Hela dan har gått åt för datorn men jag hoppas nu att den är okey igen. Men jag har ett samtal kvar sedan får vi se. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

 TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Vi hoppas på bra sömn inatt så.

ROMAN: Ja till måndag igen då imonn är det träning sedan är det tvätt och så är det sång men jag kanske får till två timmar innan jag sticker till lördag.

MUSIK: Ja idag skulle jag ha tränat och en stund fick jag men det gick så där när jag hade datorn att ta med. Hoppas till fredag att jag hinner med att öva så jag blir nått bra med.

TECKNING: Japp idag fick jag första brevet och jag skall ta till söndag hoppas jag och köra igång med det. Hinner nog inte innan tror jag men vi får se hur det går.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: