tisdag 9 augusti 2016

Tisdag 9/8-2016 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen sov illa och vaknade redan till tre tiden sedan sov jag korta stunder fram till 11:00. Fick i mig frukosten och så tänkte jag köra igång med romanen men tillslut så gav jag upp. Och jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Till fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så igår fick jag veta att datorn inte kommer förrän till slutet av denna månaden. Så det är bara att vänta inte mycket mer att göra där inte. Så mer? En kass dag idag men som vanligt började den med en kass natt. Då blir det så. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått idag på denna punkt men till torsdag så hoppas jag att jag sover och sedan kan köra som jag skall.

ROMAN: Ja igår var en bra dag men idag var en kass dag jag hoppas att jag sover tills imonn så kör jag igen då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: