måndag 29 augusti 2016

Måndag 29/8-2016 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Vaknade till fem tiden och somnade sedan om ett par gånger fram till 10:30. Så och när jag såg på datan så hade jag bara sovit i 84% och det är inte bra skall ligga på 90-95 så kass natt inatt. Så kom upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 13:00 och sedan fram till 13:30 sedan gav jag upp idag. Så till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Så fick efter detta i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Ja halv kass dag idag men som vanligt så börjar den med kass natt. Annars så brukar jag sova rätt bra på starktablett men inte inatt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha körde idag men jag var illa sen idag och det har med den kassa natten att göra. Men jag fick alla övningar gjorda i alla fall. Så okey…

ROMAN: Ja kass natt men fick ändå lite gjort idag på romanen men det gick så där idag. Men det är bättre än inget alls gjort så okey.

MUSIK: Ja imonn så skall jag på min andra lektion piano och jag vet inte om jag kan läxan ännu men jag gjorde så gott jag kunde får se om han har några tips hur man spelar utan att få ont. Mer om detta imonn.

TECKNING: Ja skall köra igång till onsdag hoppas jag men det beror på vad jag får i läxa på pianot men jag tror att jag kan köra på denna punkten med till onsdag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: