söndag 14 augusti 2016

Söndag 14/8-2016 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt igen men hade inte tid att gå upp idag så jag låg kvar till elva innan jag gick upp idag. Fick i mig frukosten och så tänkte jag dammsuga idag men jag drog ut på det och tillslut så sket jag i det idag. Så vad har jag gjort då idag inte mycket alls en slö dag och jag fick inte spelat något heller idag så en kass dag idag. Så till tre tiden så satte jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en film när jag åt. En ny ja den är nog inte ny för det tar ett år innan de kommer till C-more. The marsian den var okey så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag. Så mer? Ja det var nog allt för idag jo morsan ringde med och en till som ringde fel. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte packat idag skall göra det nu innan jag lägger mig och förbereder sömnen.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn så kör jag imonn igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: