söndag 21 augusti 2016

Söndag 21/8-2016 20:26

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade tidigt idag och kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen till nio tiden och fick i mig frukosten. Så sedan har jag hela dagen kollat efter när jag skall sjunga och det blev lördagar och ett par fyra torsdagar. Så jag har fått göra om hela schemat för mig idag men jag tror att jag har fått till det nu. Sedan försvann skiten i datorn men det är nästan sämre för jag vet inte om det är borta eller om den nu inte syns. Man skall vara försiktig med sådan men ännu försiktigare med sådant som inte alls syns. Men kommer det igen så vet jag var jag skall ringa och då med en gång. Så mer? Jo till fyra tiden så fick jag i mig middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos och lite majjo. Såg en redan inspelad film idag hade inte nått att se idag. Så mer? Jo till nästa vecka ja imonn så kommer det upp ett par nya punkter här det är musik och sedan teckning även om jag inte fått nått från dem ännu jag drog ett mail om det idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Sedan kommer jag träna på fredag ett par gånger fram till jul då jag har sång på denna dag.

ROMAN: Ja jag hoppas på bra sömn inatt så kör jag imonn vi håller tummarna för det.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: