fredag 19 augusti 2016

Fredag 19/8-2016 20:06

DAG: Jaha sov så där inatt men så morgonen gick åt skogen upptäckte att min brandvägg låg nere och jag försökte laga men det gick inte. Så jag fick ominstallera det och då dök det upp en okänd enhet på nätverket en nas enhet och jag har pillat med detta hela dagen idag. Men inte kommit någon vart enligt McAfee så är det inget intrång men jag vet inte. Den kommer upp i McAfee men inte i nätverket på routern men jag gillar inte att den är där. Men jag har inte lyckats få bort den idag och jag körde idag fram till fyra innan jag gav upp fick i mig frukosten till ett tiden. Suck! Ja mer jag åt frukosten till ett tiden eller om det var närmare två. Sedan gick jag igång med middagen till fyra tiden hade idag korv och mos. Så ringde telefonen och jag fick inte ner maten sedan. Så en kass dag idag men jag hoppas på bättre imonn. Jag har inte fått svar på sången så jag drog ett mail idag igen men de kanske jobbar lördag med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag såg en skit kass film när jag åt med spolade halva innan jag gav upp. Men jag hade inte nått att se idag så jag tog en men den var skit. Så dagen är till ända och jag hoppas nästa blir bättre den.

TRÄNING: Ja vi hoppas jag sover inatt så jag kan köra imonn igen vi håller tummarna för det.

ROMAN: Ja idag sket det sig men tills imonn hoppas jag att jag kan få till lite.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: