onsdag 17 augusti 2016

Onsdag 17/8-2016 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Vaknade till fem tiden och sov sedan inte bra efter detta. Kom ur sängen till elva tiden och la ner romanen med en gång idag. Det var ingen ide idag alls. Så jag mailade till kurserna idag och kommer nog få svar tills imonn eller till fredag på sång men piano har inte hört av sig alls så jag vet inte när det kommer. Det går igång till nästa vecka så jag hoppas att de hör av sig och att jag får en tid som jag vill ha med. Kommer jag sent så kommer jag sova illa dåligt till onsdag så jag hoppas jag får den tidiga tiden men kommer väl snart hoppas jag. Så sedan har jag spelat lite idag men tappade lusten med en gång idag hade inte lust att spela idag. Så vad har jag gjort då till halv tre tiden så stack jag till ICA för att handa lite för min sista hundring. Så nu kan jag inte köpa mer innan den 25é men jag tror jag har så jag klarar mig tills dess. Så mer? Jo teckningskursen skulle komma till den 15é men har inte kommit ännu. Mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag så hoppas jag att jag sover inatt så jag kan köra imonn.

ROMAN: Ja inget alls idag men tills imonn så hoppas jag att jag kan köra. Och som vanligt är det sömnen som skall göra det vi får se hur det går tills imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: