tisdag 16 augusti 2016

Tisdag 16/8-2016 20:23

DAG: Jaha till natt igen och en rätt bra natt inatt vaknade till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag då gå igång med romanen men idag ville det sig inte alls. Jag la ner till ett tiden. Jag laddade ner ett spel till idag innan jag gick igång med romanen kanske var det det som gjorde att jag hade svårt att komma igång. Kostade en tia och det är igen ett pussel spel. Har kommit till nummer 42 tror jag att det är. Så mer? Jo imonn skall jag ut och handla lite efter jag skrivit har lite pengar nu men jag hoppas att det räcker. Så mer? Har inte fått svar ännu på pianot eller sången jag hoppas att jag får tiden jag ville ha annars blir det jobbigt med att sova sedan. Men jag hoppas att de svarar imonn eller till torsdag så jag hinner med att tänka om om det nu inte blir den tiden jag ville ha. Så mer? Jo så skall teckningskursen komma snart med denna veckan hoppas jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha har inte gjort nått på denna punkt idag men tills torsdag kör jag igen.

ROMAN: Ja en bra natt inatt låg på 95% inatt så en bra natt men idag ville det sig inte alls kunde inte komma igång att skriva idag jag hoppas jag sover tills imonn med så kör jag då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: