tisdag 2 augusti 2016

Tisdag 2/8-2016 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Vaknade till fem tiden och låg sedan vaken länge men sov då och då men idag så blev jag inte pigg av detta heller så kass dag idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten idag hade brödet möglat så jag fick ta knäcke men det gick ner det med. Det var ett hål i påsen såg jag igår och idag hade det möglat så jag tänkte det håller inte och det gjorde det inte heller. Så efter detta så gjorde jag inte mycket idag jag gav upp att skriva idag och kollade för idag skulle uppdateringen komma till Windows och det gjorde den men inte hit kommer ta ett tag innan den kommer men inte idag jag kolla fram till sex tiden så gav jag upp kommer inte idag ändå så. Så mer? Jo jag stack ut och handlade lite sedan hem igen. Tog ut 300 med idag så får vi se vad jag har kvar sedan. Och så stängde jag av den automatiska uppdateringen till McAfee den kommer köpa denna månaden och det  har jag inte råd till så jag stänger den och köper sedan till slutet av september för hand. Jag har försäkringen med denna månaden på 1000 och då har jag inte råd att köpa McAfee med för 800. Jo jag laddade hem ett program som jag kan skulptera i skall ta och testa det en dag när jag har köpt plattan, ja rit plattan det är en Wacom platta som jag tänkte köpa lite senare detta året. Med den skall jag kunna köra 3D skulpt programmet med pennan tror jag. Finns bättre såg jag idag ett som heter Z Brusch skulpt men då går det på över 8000 så jag får köra det jag har. Så mer? Nä har inte mer att säga jo jag fick i mig middagen till tre tiden och såg då en serie och sedan en serie till sista tog två timmar idag det var scherlock holmes eller hur man nu stavar det inte så vet jag men nått sånt. Så mer? Vi får se när uppdateringen kommer in hoppas inte till torsdag då är jag upptagen men snart hoppas jag så man kan köra edge igen. Jag kan inte köra den nu för den tar inga tillägg men sedan skall den ta det så återstår det att se om det jag har kommer med. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja vi hoppas på bättre sömn till torsdag så jag kan köra allt igen.

ROMAN: Nä inte idag heller men jag hoppas komma igång igen med detta men då måste jag sova bättre med. Vi håller tummarna för det…

Så dagen är över jag och säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: