söndag 7 augusti 2016

Söndag 7/8-2016 20:20

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt kass natt igen men kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan gjorde jag inte så mycket tills jag till ett tiden satte igång att dammsuga. Så efter detta så satte jag igång med att spela ett tag tills jag gav upp. Efter detta så har jag kollat hemsidan ett tag jag hade lagt upp lite fel men jag ändrade det idag eller om det var igår. Jag hade lagt upp att jag använde 8.0 och jag la upp Pro 8.5 det hade jag glömt att lägga till på mobilen och tablet sidan så det gjorde jag idag eller igår minns inte idag. Så sedan har jag pillat lite med datorn jag tror att jag köper imonn om det kommer upp de har tagit bort alla HP så jag tror att de lägger till imonn. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med potatisgratäng och såg en film. På play det fanns inget att se så jag gick upp för att se om det fanns nått och jag hittade en Fury en krigs film som jag såg idag när jag åt. Den var okey. Så mer? Jo så har jag lagt upp en 100 på lånet som dras varje den 25é så har jag lite till sedan när allt är betalt. Så mer? En rätt okey dag idag.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och allt är klar för att köra imonn.

ROMAN: Ja sist i torsdags så glömde jag att säga att jag inte kunde ha öronpropparna i för det kliade så jag sov utan och det var nog därför jag inte sov så bra den dagen. Men jag hoppas att jag kan sova inatt för jag har nytt att skriva imonn tänkte ut det igår. Så vi håller tummarna för att jag sover inatt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: