söndag 31 juli 2016

Söndag 31/7-2016 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men idag sov jag lite på morgonen med så inte så kass som igår. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan drog jag mig för att dammsuga idag fram till 14:00 tiden jag la mig på sängen och så tänkte jag nu drar jag igång men så tappade jag farten och la mig igen. Seg idag. Så efter dammsugningen så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en serie som jag spelade in i söndags men jag hade sett den innan. Det var sherlock holmes den nya som jag såg på SVT för länge sedan men såg sedan inte mer än de första fyra tror jag att det var. Men denna som kom hade jag sett innan men såg den igen. Kommer på åttan varje söndag så jag hoppas att det är mer än de förta fyra denna gång. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen och så väntade jag på att klockan skulle slå åtta. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot och idag skall jag ändar raden till nya nummer har haft de gamla ett bra tag och vann ju 260 nått sånt och jag tror inte att samma nummer kommer upp igen så jag byter idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Jahapp har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Då skall jag rotera övningarna igen och sedan köra så i två månader igen. Sedan rotera igen.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas jag och om jag vaknar så hoppas jag att jag somnar igen på morgonen så kan jag köra ändå trotts lite kass natt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: