onsdag 13 juli 2016

Onsdag 13/7-2016 20:09

DAG: Jaha till natt och en jävlig kass natt hade frossa och alla tecken på hög feber. Ont i ögonen leder och ryggen. Så till två tiden tog jag en tablett och sov sedan fram till ett tiden då jag var uppe och skulle göra mig iordning men jag blev yr och det började tjuta i öronen. Så jag tog mig snabbt till sängen och låg sedan fram till 13:30 tiden men la mig efter detta med kom upp till tre tiden ja halv fyra och gjorde middag. Ja jag missade frukosten idag. Men brödet var mögligt så jag hittade ett par bitar som såg okey ut. Så stekte jag ägg och bröd och bacon. Men fick inte i mig allt idag. Så sedan så stack jag till ICA för att köpa bröd och sedan hem igen. Och jag tror inte jag kommer träna imonn hoppar nog det en vecka så hoppas jag att jag blir bra igen. Men det är en konstig förkylning igen som jag sa har jag haft det två gånger innan tre med denna. Jag får inte ont i halsen blir bara lite seg i den och jag får ingen snuva heller men idag tog jag febern och jag hade då 37,5 och det ger 40,5 för mig jag har normalt 34 grader så jag hade feber idag men jag tyckte ändå att jag kände mig rätt okey. Men jag har haft skumma förkylningar innan med och så har jag bara varit förkyld tre gånger på 19 år. Men jag är inte bland människor heller så det har nog sin förklaring där.

TRÄNING: Ja hoppar träningen imonn om jag inte blir frisk under natten men jag tror inte det. Men vi får se imonn.

ROMAN: Ja kass natt så inget idag på denna punkt vi får se hur det går inatt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: