tisdag 26 juli 2016

Tisdag 26/7-2016 20:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Men kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och så till tolv tiden stack jag till ICA för att handla. Först kött sedan resten. Så efter detta så gick jag igång med middagen till tre tiden. Idag hade jag hamburgare och klyft och såg en serie när jag åt. Så sedan har jag kollat på min ekonomi jag hoppas att den är okey. Vi får se denna månaden om det går ihop annars ligger jag illa till men jag tror att det är okey. Så mer? Nä kommer inte på mer idag imonn skall jag ut en sväng och sedan till Clas Ohlson och köpa lite där sedan hem tror att jag går imonn så sparar jag pengar på kortet. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått idag på denna punkt.

ROMAN: Ja inget idag och inget imonn men sedan till torsdag så kör jag igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: