fredag 29 juli 2016

Fredag 29/7-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen och en små kass igen kom ur sängen till 10:30 idag och fick i mig en ägg frukost idag. Sedan till tolv så stack jag ner och fick in tvätten. Sedan upp igen och gjorde inte mycket idag jo jag drog ett mess till morsan idag hon fyller år idag. Så sedan till 12:50 tiden så var jag nere och hängde upp tvätten sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så har spelat idag lite och skannat datorerna. Så mer? Jo jag fick svar igår från tecknings kursen det kommer till den 15 nästa månad de har semester nu så allt blir sent. Så mer? Jo till fyra tiden så fick jag upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och klyft och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Jo jag slog en signal till morsan med innan jag gick igång med middagen. Så mer? Jo min ekonomi är okey jag räknade fel som vanligt och jag har pengar kvar att leva på som jag trodde så hade jag rätt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo det är eurojackpot idag så jag räknar med era tummar idag. Får nog veta tills imonn, annars blir det till Twitter idag eller imonn på Twitter.

TRÄNING: Jaha har inte gjort nått på denna punkt idag men imonn så kör jag storstretchen hoppas jag.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn så kör jag imonn igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: