torsdag 7 juli 2016

Torsdag 7/7-2016 20:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt vaknade igen till tre. Det händer ibland på stark tablett och jag vet inte varför men inatt så. Låg i sängen ända till tolv idag innan jag gick upp som illa och lite. Så fick i mig frukosten och så la jag ner romanen idag. Gjorde inte mycket idag på det hela men fick i mig lunch också nästa med en gång efter frukosten. Så sedan till tre stack jag till träningen sedan hem igen. Så hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. En kass dag men jag gjorde allt ja nästan på gymmet och då för jag vara nöjd ändå. Så mer? Nä nog för idag kommer igen imonn och så hoppas jag att det blir en bättre dag för mig imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men jag hoppade cykeln idag och sedan också stretchen. Men jag sov inte många timmar inatt heller så.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men jag tar igen det till imonn hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: