torsdag 14 juli 2016

Torsdag 14/7-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade idag till 10:30 tiden och kom upp och fick i mig frukosten sedan gjorde jag inte mycket fram till 13:30 tiden då jag tog en nä två tabletter igen kände mig lite kass så jag tänkte tar nu. Så sedan har jag spelat idag så hoppas jag att det är över tills imonn. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis gratäng och såg inte på nått idag igen har inget att se just nu. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade lite till idag. Men jag hoppas att mina konstiga sjukdom är över tills imonn. Just nu så anmälde jag mig till piano kursen och såg kursen. Jag tror att betalningen kommer senare så jag gjorde det nu. Har ju inte fått pengarna än men kommer nog tills imonn. Eller till nästa vecka men jag tror att de är snabba att betala ut när det gäller lån. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo det är tvätt imonn som gäller för mig hela dagen så kanske skall jag till banken men det beror på om papperna kommer imonn eller inte.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått idag på denna punkt men till lördag hoppas jag att jag kommer igen.

ROMAN: Nä inte nått idag men kanske imonn om det inte är tabletten som gör att jag mår bättre.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: