fredag 15 juli 2016

Fredag 15/7-2016 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra och vaknade till nio tiden kom ur sängen till 10:00 tiden. Tog en ägg frukost idag och sedan till tolv så fick jag ner tvätten. Så sedan upp och jag satte mig och läste ett kapitel idag innan jag gick ner och fick tvätten på tork. Så fick jag mitt skuldebrev idag med och stack sedan till nordeas kontor och fick det insatt på mitt nya konto. Sedan hem igen och till fyra så stack jag ner och fick upp tvätten och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar och spagetti skulle ha ätit det i torsdags men tog annat då så jag fick ta det idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men jag hoppas att jag kan köra stretchen imonn och att min mystiska sjukdom har gett upp då.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Ja om jag sover så hoppas jag komma igång igen tills imonn.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: