måndag 11 juli 2016

Måndag 11/7-2016 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inatt 88% och jag brukar ligga på över 90 så kass natt igen. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen. Men idag ville det sig inte så jag fick i mig lunchen sedan gick jag igång och körde idag fram till tre tiden, så jag fick en timme idag i alla fall. Så sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Men jag la mig på sängen idag och hoppade stretchen idag gick igång med middagen stället, ja träningsmaten. Så hade inte nått att se idag heller mina serier är slut så jag såg en film en stund. Sedan satt jag ända fram till åtta idag och hann inte få i mig kaffe idag heller. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo imonn skall jag ta lån på 40 000 som jag då skall ha till lite av varje mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja idag var det segt och jag hoppade cykeln idag helt och sedan hoppade jag stretchen med. Så innan farsan så låg jag på 90-95% sömn men nu ligger jag under 90 och då är det segt att köra. Men jag hoppas att det kommer bättre sömn snart. Så brukar jag sova bra på starktablett men inte nu.

ROMAN: Ja jag fick en timme idag och det är jag nöjd med efter kass natt. Så kör imonn igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: