måndag 4 juli 2016

Måndag 4/7-2016 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt vaknade ett antal gånger under natten och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag kom jag inte igång förrän till 12:30 sedan var det paus från ett till två och så körde jag romanen igen fram till tre. Så efter detta så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde stretchen och så gick jag igång med träningsmaten såg på teven med men inte på nått speciellt slö glodde. Så sedan så fick jag i mig en kopp kaffe och så är jag här. Nä jag satte mig och läste ett tag med kom hem lite tidigare idag eftersom jag hoppade cykeln idag på gymmet. Så mer? Jo jag köpte två spel idag ett litet och ett lite större som jag har hunnit spela lite med idag. Så mer? Nä kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag körde jag allt nja inte allt jag hoppade cykeln idag jo jag körde fem minuter sedan gav jag upp. Behöver sova bättre så skall jag nog köra alla igen.

ROMAN: Ja inte två timmar idag men ändå en och en halv så jag är nöjd med detta idag efter små kass natt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: