fredag 22 juli 2016

Fredag 22/7-2016 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade idag till halv tolv och så fick jag ett samtal efter detta så fick jag i mig frukosten och så la jag ner romanen det var ingen ide att köra idag alls. Så jag spelade lite nya spelet som gick på en tia och är ett pusselspel som är rätt okey. Så sedan till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite godis och dricka. Jag gjorde slut på mina sista pengar med gick på 60 och nu har jag lite små pengar kvar bara. Så får vi se till den 25è för nu måste jag räkna med nya datorn och lånet med måste nog räkna om lite om ett tag. Jag vet att pengarna räcker men jag har lagt lite för mycket att dra av så jag måste räkna om det igen. Nu skall jag dra av 2400 och jag tror inte det går ihop nu om jag inte räknar fel. Så jag får kolla upp vad jag skall dra av och sedan komma upp med en ny summa att dra av. Men om allt går som jag vill så kommer jag dra av runt 300 för datorn eftersom jag har fått mer pengar under tiden jag väntat på att köpa ny. Så mer? Jo jag har skrivit upp detta med. Fick ny uppdatering på mobilen till 6.0.1 tror jag att det var senaste Android trodde inte jag skulle få det men nu har jag det. Så mer? Jo jag köpte ett spel som kostade en tia och det var rätt okey ett pusselspel som jag nu kör ett tag. Så mer? Jo till tre tiden så gick jag igång med middagen innan detta så lämnade jag tillbaks boken men detta var i morse när jag gjorde frukosten. Så hade idag karréer och klyft och såg en film när jag åt words end var väl okey. Har en till att se tills imonn. Så mer? Jo jag gillar inte att jag inte fick teckningskursen denna veckan trodde det men inte heller. Det stod att det skickar ut tredje veckan varje månad men så var inte fallet för jag har inte fått. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag höll upp en vecka när jag var sjuk och det känns idag att jag höll upp. Har lite träningsvärk idag men inte så farligt men det räcker med en vecka så tappar man direkt. För en gång.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kan köra imonn om jag sover så jag hoppas att jag kan sova inatt. Så kör jag imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: