söndag 3 juli 2016

Söndag 3/7-2016 20:29

DAG: Jaha till natt och en rätt små kass natt igen kom inte ur sängen förrän till elva idag. Fick i mig frukosten och så kollade jag lånet en gång till och det tog tid idag för jag räknade fel idag två gånger men sedan fick jag det rätt. Och jag kommer ha 3733 kvar när allt är betalt men det räcker inte till det jag vill ha så jag hoppas att jag kan spara lite till sedan. Kommer gå på 5500 sedan en 900 till så 6400 behöver jag få ihop till slutet av året. Och det ger 2700 som jag då skall spara ihop tror inte det går så mycket men vi får se. Så efter detta så skulle jag då ha dammsugit men jag hoppade det idag då var klockan redan fyra. Och jag gick igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie och sedan satte jag igång på en film men la ner den den var kass. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Då jag skall ta bort övningarna och se om det håller, ja ryggen vill säga hoppas det.

ROMAN: Ja sover jag inatt så kör jag imonn så vi hoppas på bra sömn inatt. Så berättar jag mer imonn.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: