torsdag 28 juli 2016

Torsdag 28/7-2016 20:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en samma natt som i måndags vaknade tidigt idag igen men var ändå rätt pigg idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan var det lunch och så igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen. Så sedan hem igen och stretch och så middag på det. Efter middagen så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så var det mer? Jo jag fick ett samtal idag när jag skulle gå till träningen idag. Så mer? En okey dag idag på det hela taget.

TRÄNING: Japp körde idag och idag körde jag lite cykel och gång igen så jag tar mig jag hoppas komma tillbaks igen helt om ett par veckor. Så när jag kom hem så körde jag hela stretchen med idag så jag är nöjd.

ROMAN: Ja idag gick det rätt bra att köra. Men jag sov lite kass ändå inatt men jag kanske inte behöver mer sömn nu. Vi får se vad som händer men idag gick det bra.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: