lördag 23 juli 2016

Lördag 23/7-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men fick inte nått gjort idag. Frågan är om jag äter för lite så jag blir slö. Jag har gått ner 9 kilo sedan farsan blev sjuk och jag är rätt nöjd med det för jag har en övervikt på en tio till. Men om jag blir slö av det så är det inte okey men jag skall se till att äta lite mer så skall vi se om det är det som gör det eller inte. Så kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten sedan la jag ner allt idag. Jag tänkte gå igång med romanen men hoppade det idag har tappat lusten nu om det nu är maten eller om det är annat. Vi får se hur det går igen med det jag sov på 93% och det är rätt okey för nu. Så jag gick igång med träningsmaten till tre tiden sedan till fyra så gick jag igång med middagen hade idag köttfärssås och pasta och såg en film som jag hade sett innan så jag raderade den. Och såg sedan inte på nått fram tills jag var klar med middagen. Tog då en kopp kaffe nä idag tog jag två koppar och så spelade jag spelet ett tag till. Har fuskat två gånger men jag hittar ingen logik i det men det är det när jag ser lösningen så jag skall hålla på ett tag till innan jag ger upp. Så mer? Ja vi får hoppas att teckningskursen kommer till nästa vecka har lust att gå igång med den med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja seg natt och seg dag så jag hoppade stretchen idag får se om jag får mer ork om jag lägger på lite mer mat om det nu är detta som gör det vill säga?

ROMAN: Nä inget idag men jag kommer igen tills måndag hoppas jag igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: