torsdag 21 juli 2016

Torsdag 21/7-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag inte så bra vaknade till sex tiden och låg sedan fram till elva innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Då var klockan redan tolv. Körde romanen fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre en okey dag idag. Så sedan stack jag till träningen och så hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen ja träningsmaten. Så mer? En rätt kass dag idag även om jag ändå körde romanen så var det inte bra jag måste sova bättre ett par dagar i sträck så jag kommer igen igen.

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade cykeln idag och sedan stretchen med.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag och jag är rätt nöjd med det men jag har svårt att komma igång och det beror på sömnen. Får hoppas att jag sover bättre om ett tag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: