tisdag 19 juli 2016

Tisdag 19/7-2016 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt vaknade till fem tiden och låg sedan vaken till nio innan jag somnade igen en stund. Så kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten sedan tänkte jag köra lite på romanen idag men tappade farten och la ner. Så till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film som var kass. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste en stund ett kapitel idag igen. Så mer? En kass dag idag jag hoppas jag får bättre dag imonn då jag också skall ut och handla lite. Så så hoppas jag att jag kan få mina teckningsgrejor imonn skulle komma den tredje veckan i varje månad så det borde bli denna veckan då. Jag skall ut imonn och köpa ett suddgummi glömde det idag.

TRÄNING: Ja gjorde inte nått idag på denna punkt men till torsdag hoppas jag att jag kan köra igen. Då med cykeln och stretchen igen.

ROMAN: Ja blev inget idag ville men det ville sig inte idag. Kass natt igen och jag hoppas på bättre dag imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: