söndag 10 juli 2016

Söndag 10/7-2016 20:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men jag vaknade tidigt idag och sov sedan rätt kasst efter detta. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med att dammsuga till ett tiden. Efter detta så satte jag igång att spela spel. Men inte så länge fastnade och gav upp. Sedan ett par gånger så gick jag igång igen och har gjort detta under dagen. Så sedan till fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg inte på nått idag alla serier är slut just nu så det är inte mycket att se nu. Så spelade lite till sedan och så satte jag mig och läste ett kapitel. Så mer? Jo jag har räknat fel och tiden på sången blir till lördag inte söndag som jag hoppades på. Men jag tror jag tar onsdag istället för lördag. Så mer? Nä kommer igen tills imonn med mera strunt då.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja sover jag inatt så kör jag imonn hoppas på bättre sömn än i torsdags vi får se hur det går.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: