söndag 24 juli 2016

Söndag 24/7-2016 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade tidigt och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till tolv eller lite efter. Så efter detta så gick jag på med lite spel och det gick rätt okey idag. Tog det nya spelet idag innan jag gick igång med dammsugningen och jag har klart av det hela. Fuskade två gånger men då tog jag allt annat. Så sedan så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag fisk och mos och det var väldigt gott idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite med. Så mer? En okey dag idag rätt bra.

TRÄNING: Ja har packat idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja om  jag sover så kör jag imonn igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: